התגובות; גנץ: "בחרת בשחיתות"; קרעי: "חסינות מפני רדיפה"

    איתי גדסי 9 Comment on התגובות; גנץ: "בחרת בשחיתות"; קרעי: "חסינות מפני רדיפה"

    המערכת הפוליטית סוערת לאחר הכרזת ראש הממשלה כי הוא ידרוש מהכנסת חסינות כזכות המופיעה בחוק. גנץ תקף אישית את ראש הממשלה והאשים אותו בהפקרת אזרחי ישראל בשביל חסינות. בעוצמה יהודית גיבו את נתניהו: "כאשר הפרקליטות עושה הכל על מנת להפיל ראש ממשלה מכהן, החסינות הקיימת לא מספיקה"

    צילום: פלאש90
    19:48
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון והרמטכ"ל החליטו: מינויים דרמטיים בצה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המערכת הפוליטית סוערת בעקבות הכרזתו של ראש הממשלה לפנות לכנסת בכדי לקבל חסינות. יו"ר הכנסת בינתיים הודיע כי לא יוכל לכנס את הוועדה לעת עתה. בשמאל תקפו את ראש הממשלה על זכות החסינות ובימין בירכו.

    יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ פנה לראש הממשלה ואמר: "נתניהו, היית צריך להסתכל הערב לאזרחי ישראל בעיניים ולהגיד להם שתלך להיאבק על חפותך. שמדינת ישראל יותר חשובה לך, מהתואר שלך. גם במחיר כואב של פרישה מהחיים הפוליטיים. אפילו במחיר של קבלת הענישה.

    במקום זה- אתה בוחר ובחרת בדרך השחיתות. בחרת להיאחז בקרנות המזבח. אתה מנסה לשבור את כללי המשחק. לא נאפשר זאת".

    ח"כ מיקי זוהר אמר בתגובה: "‏ההחלטה שרה"מ קיבל, הנכונה ביותר. מערכת הבחירות הופכת להיות מאוד פשוטה: אתם רוצים את נתניהו בהנהגת המדינה? פשוט צאו והצביעו לליכוד ולימין. אם יש צדק, בע"ה ננצח בבחירות והציבור יעניק לרה"מ את הזכות להמשיך ולשרת אותו בשנים הבאות. רק אתם תקבעו מי ינהיג את מדינת ישראל ולא אף אחד אחר".

    יו״ר סיעת העבודה, ח״כ איציק שמולי על בקשת החסינות: "למאות אלפי ילדים וקשישים עניים הממשלה הזו לא דאגה לחסינות מפני סגירת התכנית לבטחון תזונתי, לאלפי חולים לא הבטיחה חסינות מזיהומים קטלניים בבתי החולים וגם את החוסן של ילדי העוטף הפקירה כשהלינה את שכר המטפלים. רק חסינות אחת חשובה להם- זו שתמלט ראש ממשלה החשוד בפלילים מאימת הדין. במקום לפעול עבור האזרחים הופכים את הכנסת עיר מקלט למושחתים. גם מושחתים גם מנותקים‬".

    מפלגת עוצמה יהודית בתגובה לבקשת החסינות של ראש הממשלה נתניהו: "ראש הממשלה צודק בבקשה שלו לחסינות, אבל לטעמנו זה לא מספיק. כאשר הפרקליטות עושה הכל על מנת להפיל ראש ממשלה מכהן, החסינות הקיימת לא מספיקה וחייבים לחוקק את החוק הצרפתי שמונע לחקור ראש ממשלה אלא בעבירות חמורות.

    עוצמה יהודית תפעל בכנסת הקרובה על מנת לחוקק את החוק החשוב הזה שימנע מהפקידים לנהל את המדינה".

    ח"כ שלמה קרעי כתב בתגובה: "בתוך כל המערבולת המדומה, חשוב לנפץ את תעמולת השמאל והתקשורת: חסינות איננה בריחה מן הדין. חסינות נועדה לשמור על האינטרס של הציבור מפני רדיפת נבחריו והינה לתקופת הכהונה בלבד.

    ברור לכולם שמתנהל כאן מסע ציד כלפי רה"מ במטרה להפיל את שלטון הימין דרכו. אפילו בג"ץ לא התאפק וכינס דיון אנטי דמוקרטי בשאלה האם להקשיב לקול העם שרוצה את נתניהו או לא.

    בעת הזו, ראוי לדחות את הקץ ולא לאפשר הפיכה משפטית. ראוי להעניק חסינות לציבור ולהגן על נתניהו מפני השמאל, התקשורת והפרקליטות.

    אני מקווה ומאמין שהעם יתעלם מהפרופגנדה התקשורתית וייתן לימין בראשות נתניהו לפחות 61 מנדטים לממשלה יציבה וכהונה מלאה בעז"ה לטובת ישראל. נתניהו רה"מ מצוין וצריך לאפשר לו להמשיך בכהונתו ללא רעשי רקע כל עוד העם חפץ ביקרו. אלו האיזונים והבלמים האמיתיים בדמוקרטיה אמיתית, כזו היודעת גם להגן על עצמה".



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      בני גנץ מוגדר כמריונטה על חוטים ומי שמניע אותה הם אלו השמאל ובגץ,והפרקליטות והתקשורת הליבראלית המאוזנת . לכאורה מנווטים את אותה בובה.. ,האם הבובה יכולה לצעוד לבדה ? ברור שלא, היא תיפול, בני גנץ במילכוד נגד רצונו שלו עצמו, אבל אין לו ברירה אם יסטה , מימד החמישי יעלה ככתב אישום נגדו, והסיכוי שיצא מזה ללא עונש מאסר בפעול קלוש.
      אותו דבר יאיר לפיד מניע את בני גנץ כי הוא עצמו מפחד פחד איימים מכתב אישום חמור
      וכניסה לכלא בשל פרשת תשלום של מיליונים לעיתון לסיקור אוהד ופרשת מילצין …….
      גבי אשכנזי ובוגי יעלון הם השקטים שבחבורה
      אשכנזי כזכור הייה בתביעה של מיליונים הקשור למפעל שמן ופרשת הרפז ועדיין פרשות אלה עומדות מולו ולא מניחות לו
      לסיכום ביינים: כפי שאמר בוגי יעלון בקירייה צריכים לנעול נעליים גבוהות מהנחשים שבקרייה
      גבי אשכנזי אהוד ברק,בני גנץ להם התכוון ??
      כל החבורה ישבו בממשלות הליכוד של נתניהו אין אדם החסין מטעויות ( כמו מינוי מנדלבליט)
      לא התקדמו והמירמור והנקם בחזית דרכם המונעים עלידי גורמים היכולים להשפיע על חייהם והקרייה שלהם ושמם הטוב
      ללא מפלגת יש עתיד אין עתיד לכחול לבן
      הרי הן תנועות של גנץ ושל בוגי ואשכנזי הצתרף
      כאדם פרטי
      השמאל בעזרת הפרקליטות בעיקר קלטו את התיזמון מצאו את הכלי (להשפיע על אלה :בני גנץ, גבי אשכנזי,יאיר לפיד, ליברמן ואפילו אהוד ברק אך ברח בזמן ,המפחדים להכנס לכלא) התיזמון המושלם להפעלת בנימין נתניהו זו הפיכה שילטונית
      השמאל דרך הפרקליטות והתקשורת כרוטב נכנס לתיזמון מושלם לתפוס ברשת דייגים אישים בעלי פרשות מפלילות ביותר נגדם ובעלי השפעה ציבורית ובעזרת סמל שקל לתמרן אותו ולעבוד איתו בקלות יתרה וכך הקימו את כחול לבן
      מדוע בחרו בבני גנץ כמריונטה ולא גבי אשכנזי כי אשכנזי לא אדם קליל אלא אדם מופנם המכונס בעצמו וסגור חיצונית לציבור והציבור מרגיש זאת אבל בני גנץ קליל וסמל רמטכל וגיבור ישראל פתוח לציבור וגבוה עם עיינים כחולות ,למרות האנטי טאקט המליטרלי מוקצן , אפשר לשחק איתו ולהוביל את רשת הדייגים בראשותו וברשות השמאל הקיצוני הפרקליטות ,והתקשורת המגוייסת ..
      בגץ לא מתערב כי פוחד שחצי מהעם יאבד אמונו בו לחלוטין וכך פני הדברים כיום הפרקליטות מדשדשת כמוה
      לכל דבר יש לעשות איזון , אם בתקשורת ,או גם בפרקליטות, ובגץ ואפילו בתקשורת עצמה
      לסיכום : ככול שיגרמו לרשת הדייגים להחזיק את הדגים זמן רב ברשת, כך ירקבו הדגים

    2. 8

      רדיפה העם אם ביבי נגץ. לא אומר כלום כי אין לו מדניות אם אתה אמיץ כזה תעשה עימות אם ביבי בטלוזיה פחדן

    3. 7

      גנצלך המשמיצן…
      בחרת בדרכי שחיתות כדי לקדם את עצמך לראשות הממשלה…אין לך א'גנדה רצינית אתה מסתתר מאחרי עצמך…
      ולא תצליח להיכנס לנעליו של נתניהו…

    4. 6

      לפני שכל אחד ואחד מבקר ומותח ביקורת על האחר שווה שיעשה בדק בית בעצמו
      מר גנץ היקר אנו רוצים לדעת את האמת על הסיפור של ה50 מיליון שקל והארבעה שלקחתי לעצמך
      לגבי מר אשכנזי היקר אנו רוצים לדעת את הסיפור האמיתי של שמן וכן גם הסיפור שלךמושל מנדלביט תשחררו את איסור הפרסום על כל החומר הנמצא בפרקליטות ובכספות
      לגבי מר לפיד כל מה שכתוב לא יספיק הדבר החשוב ביותר באו ספרו לנו את הסיפור האמיתי של מר לפיד וידיעות האחרונות .
      לגבי בוגי אתה גם ההצלחה ואתה זה לא משהו אחר שמחובר לכן עדיף לפעמים לשתוק הרי לא ראינו דבר מוצלח מאז שתםקדת כשר הביטחון אז באמת לפעמים השיתקה יפה יותר מאשר לתקוף אדם אם כל כך הרבה קבלות להצלחה
      אתם הרביעה הכי קושלת שהיתה עד היום במדינת ישראל

    5. 5

      המילכודביבי חסרי בושה ופורעי חוק. משפט לביבי חיוני לשלטון החוק.

    6. 4

      משפט לביבי למען שלטון החוק.

    7. 3

      דווקא ישראל המסכנה שאין להם מה לאכול שאין להם מיטות בבתי חולים שוכבים במסדרון אלו שבוחרים להשתמט אם מהצבא ואם מתשלום מיסים אלו שמברכים אלימות וחושבים שמערכת החינוך לא להם ובווווווכים שאין כסף אלו מצביעים לו. הזוי !!!! מדינת חלם !!!

    8. 2

      בחסד גנץ קיבלת את הרמטכ"לות ויש לך מה לומר, מה עם ה 50 מיליון שקל ו 4 מיליון שקל שנעלמו מענייו מאוד

    9. 1

      אפשר לדעת למה גנץ לא נותן את הדין על תיקב50מיליון . מכרז כוזב . ושלשול לכיס 4 מיליון שח . הוא שייך למחנה השמאל הוא" אמור" להחליף את נתניהו איש גבה קומה וכחול עיניים אבל לעומת ביבי אנמי ביותר עם משא על הגב 50 מיליון שחייב להבהיר למה לא להעמיד לדין למה הוא מקבל סיקור אוהדדדדדד ברמה של בחילה